Vår politikk for kvalitet, miljø og HMS

Teknaconsult skal levere tjenester som tilfredsstiller eiere og kunders krav. Dette innebærer atoppdragene skal fullføres i henhold til kontrakt og til avtalt kvalitet.

Vi jobber kontinuerlig for å utvikle tjenester i henhold til krav fra relevante interesseparter og for åoverholde våre samsvarsforpliktelser.

Vi har som mål å drive en bærekraftig virksomhet og bidra til et bærekraftig samfunn gjennomnyskapende og målrettede rådgivningstjenester. Dette innebærer også å informere, motivere ogpåvirke ansatte, samarbeidspartnere, myndigheter og andre interesseparter til å utøve stadigtydeligere bærekraftig atferd.

Vi forplikter oss til å:

  • kontinuerlig forbedre ledelsessystemet
  • kontinuerlig utvikle vår kompetanse for å skape de beste løsningene for våre kunder
  • være en foretrukket samarbeidspartner med høy faglig kompetanse og god forretningsetikk
  • bruke funn fra kartlegging av kundetilfredshet til å jobbe målrettet med forbedring av kundetilfredsheten
  • ha realistiske og målbare mål for kvalitet, miljø og HMS
  • kjenne til våre miljøbelastninger, og kontinuerlig redusere forbruk og forurensing
  • sikre at alt arbeid blir utført forsvarlig med hensyn til helse, sikkerhet og arbeidsmiljø gjennomsystematisk HMS-arbeid

Vi skal ha fokus på de etiske, sosiale og miljømessige aspektene ved å drive forretning.

Vi har FNs Bærekraftsmål samt Norges nasjonale miljø- og klimamål som utgangspunkt og viforplikter oss til å følge disse på alle relevante områder.

Teknaconsult AS forplikterseg til å følge FNsBærekraftsmål 8 og 9:

Vi skal arbeide for kontinuerlig forbedring både gjennom systematisk analyse av mulige områdermeldt i avvikssystemet og ved å utnytte potensial som avdekkes på andre måter.