Vår politikk for kvalitet, miljø og HMS
Teknaconsult skal levere tjenester som tilfredsstiller eiere og kunders krav. Dette innebærer atoppdragene skal fullføres i henhold til kontrakt og til avtalt kvalitet.
Vi jobber kontinuerlig for å utvikle tjenester i henhold til krav fra relevante interesseparter og for åoverholde våre samsvarsforpliktelser.
Vi har som mål å drive en bærekraftig virksomhet og bidra til et bærekraftig samfunn gjennomnyskapende og målrettede rådgivningstjenester. Dette innebærer også å informere, motivere ogpåvirke ansatte, samarbeidspartnere, myndigheter og andre interesseparter til å utøve stadigtydeligere bærekraftig atferd.
Vi forplikter oss til å:
- kontinuerlig forbedre ledelsessystemet
- kontinuerlig utvikle vår kompetanse for å skape de beste løsningene for våre kunder
- være en foretrukket samarbeidspartner med høy faglig kompetanse og god forretningsetikk
- bruke funn fra kartlegging av kundetilfredshet til å jobbe målrettet med forbedring av kundetilfredsheten
- ha realistiske og målbare mål for kvalitet, miljø og HMS
- kjenne til våre miljøbelastninger, og kontinuerlig redusere forbruk og forurensing
- sikre at alt arbeid blir utført forsvarlig med hensyn til helse, sikkerhet og arbeidsmiljø gjennomsystematisk HMS-arbeid
Vi skal ha fokus på de etiske, sosiale og miljømessige aspektene ved å drive forretning.
Vi har FNs Bærekraftsmål samt Norges nasjonale miljø- og klimamål som utgangspunkt og viforplikter oss til å følge disse på alle relevante områder.
Teknaconsult AS forplikterseg til å følge FNsBærekraftsmål 8 og 9:
Vi skal arbeide for kontinuerlig forbedring både gjennom systematisk analyse av mulige områdermeldt i avvikssystemet og ved å utnytte potensial som avdekkes på andre måter.